نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
10120
-
الف
+

بازیگر بالیوود از جنگ خود با سرطان گفت

«ریشی کاپور» بازیگر و کارگردان کهنه کار سینمای هند در پیوند با وضعیت صحت خود صحبت کرد.

«ریشی کاپور» بازیگر و کارگردان کهنه کار سینمای هند به تازگی اعلام کرده که اکنون دیگر سرطان ندارد و در حال بهبود است.

به گزارش آی فیلم 2 ، «ریشی کاپور»  هنرپیشه، کارگردان و تهیه‌کننده سینمای هندوستان به تازگی در جدیدترین مصاحبه اش از بازگشت صحت خود خبر داد.

«ریشی کاپور» در مصاحبه اخیر خود با بیان این که خداوند نسبت به من مهربان بوده ، گفت : من اکنون در حال بهبودی هستم و باید عملیات پیوند مغز استخوان انجام بدهم که احتمالا دو ماه دیگر زمان می برد.

وی در پیوند با همین موضوع افزود : «نیتو» همشرم مثل یک سنگ(کوه) کنارم ایستاد.کسی که مسئولیت رسیدگی به من را در این مدت دشوار بر عهده داشت همچنان اولادهایم «رانیر» و «ریدیما» واقعا بخشی از مشکلات من را به دوش کشیدند. 

«ریشی کاپور» همچنان با اشاره به این که این تجربه اهمیت صبر را به او آموخته است ، گفت : من که هیچ وقت صبر و حوصله نداشتم از این طریق توانستم صبر را یاد بگیرم. 

به نقل از هندوستان تایمز، «پریانکا چوپرا»، «سونالی بندره»، «عامیر خان»، «آلیا بات» و ...در مدت زمانی که «ریشی کاپور» دوره درمانش رو می گذراند ، به عیادت او رفتند.

«ریشی کاپور» زاده 13 سنبله(شهریور) 1331خورشیدی ، هنرپیشه، کارگردان، و تهیه‌کننده سینمای هند است.

پدر او چهره مطرح سینمای هند «راج کاپور» بود. گفته می شود «ریشی کاپور» یکی از بزرگترین و بهترین بازیگر و هنرپیشه سینمای هند بعد از «آمیتاب باچان» است.

او جایزه ملی فلم را برای اولین کرکتر خود به عنوان یک هنرمند کودک در فلم پدرش «راج کاپور» به نام «ماره نام جوکر» دریافت کرد.

م ح/ ب م

خبر مرتبط جدید:

«ریشی کاپور» ابر بازیگر مشهور سینمای هند درگذشت

نظر شما
ارسال نظر